Γιώργος Βασιλακόπουλος: «Σκέφτομαι να ζητήσω αστυνομική προστασία. Έχουμε ξεφύγει, υπάρχει τρέλα»

Όπως ήταν φυσικό το χθεσινό περιστατικό κυριάρχησε στις πρωινές εκπομπές.

Τον προπηλακισμό του σε ταβέρνα στην Καλαμπάκα περιέγραψε στον ΣΚΑΙ ο καθηγητής πνευμονολογίας Γιώργος Βασιλακόπουλος, δίνοντας ακόμα περισσότερες λεπτομέρειες.

«Στυλιτεύω μία συμπεριφορά η οποία δεν έχει καμία λογική. Δεν έγινε κανένας έλεγχος πιστοποιητικών και ένας άλλος συνάδελφος πήγε ευγενικά και είπε στη διεύθυνση του μαγαζιού ότι πρέπει να ζητάνε πιστοποιητικά. Ένας νεαρός μπρατσομένος ήρθε και ζήτησε τον λόγο από έναν άλλον συνάδελφο διευθυντή στο “Παπανικολάου” του όρμησε , μας έδιωξαν κακήν κακώς από το μαγαζί και στο τέλος έπεσαν πάνω μου δύο, με πέταξαν κάτω, μας έσκισαν τα πουκάμισα, αλλά αυτό ήταν το λιγότερο.

“Τι νομίζεις αφού βγαίνεις στο ΣΚΑΙ σε φοβόμαστε;”, μου είπαν όταν τους είπα ότι θα δημοσιοποιήσω το περιστατικό. Με απείλησαν ότι αν μείνω το βράδυ στην περιοχή θα μου έκαιγαν το αμάξι. Νομίζω ότι έχουν ξεφύγει τελείως. Επειδή αυτό είναι ένα περιστατικό το οποίο συμβαίνει.

Δύο ημέρες πριν είμαι σε ταβέρνα με την οικογένειά μου. Την ώρα που φεύγουμε ήταν ένας 65χρονος, ο οποίος μόλις με αναγνωρίζει αρχίζει να με βρίζει χυδαιότατα και του λέω στο τέλος “με συγχωρείτε κύριε, εσείς με τι ασχολείστε;”, μου λέει καφετζής. Του λέω “καλέ μου άνθρωπε δεν είναι καλύτερο να ασχοληθείς με τους καφέδες και όχι με τα εμβόλια;”

Δεν έχω καταθέσει ακόμα μήνυση γιατί σκοπός μου δεν είναι να εκδικηθώ κάποιον. Με το να ζητάμε οι γιατροί να εφαρμόζεται ο νόμος που προστατεύει υγειονομικά εν μέσω της πανδημίας, προστατεύουμε την κοινωνία.

Σκέφτομαι να ζητήσω αστυνομική προστασία. Πάρα πολλές φορές δέχομαι απειλές. Κάποιος ξυπνάει στις 6.08 το πρωί και στέλνει στο messenger “Βασιλακόπουλε ψόφα”.Έχουμε ξεφύγει. Σε μια δημοκρατία, όταν δεν μάς αρέσει ένας νόμος ζητάμε από την κυβέρνηση να τον αλλάξει ή ψηφίζουμε άλλη κυβέρνηση δεν μπορούμε να έχουμε α λα καρτ εφαρμογή».

Υποστήριξε επίσης πως είναι αθέμιτος ανταγωνισμός το να μη ζητά κάποιος πιστοποιητικά, καθώς άλλος ιδιοκτήτης ταβέρνας στην περιοχή που έκανε έλεγχο χάνει πελάτες γιατί δεν μπαίνουν ανεμβολίαστοι και πάνε στο διπλανό μαγαζί που δεν κάνει έλεγχο.

el.gr

The post Γιώργος Βασιλακόπουλος: «Σκέφτομαι να ζητήσω αστυνομική προστασία. Έχουμε ξεφύγει, υπάρχει τρέλα» appeared first on Κατοχικά Νεα.



from Κατοχικά Νεα https://ift.tt/3br01rR

0 التعليقات:

Δημοσίευση σχολίου